Opatijska rivijera
Gorski kotar

: Središnjim dijelom otoka Krka : Dolinama i uzvisinama otoka Krka

DOLINAMA I UZVISINAMA OTOKA KRKA · avantura na zlatnom otoku

Na zanimljivo putovanje Krkom krećemo iz Omišlja ispred crkve. Spuštamo se kod benzinske crpke do magistrale i tu skrećemo desno u smjeru Krka. Nakon 2,7 km skrećemo s glavne ceste na makadamsku cestu kojom se spuštamo, na 6,7 km skrećemo desno i stižemo do asfalta (9,0 km), nastavljamo desno do »ižića u kojima na 10,0 km skrećemo lijevo te na 10,7 km ponovno lijevo u smjeru Klimna, Šila. Na 11,6 km skrećemo desno i uzbrdo nastavljamo do D. Hlape, gdje nastavljamo ravno (13,2 km) preko G. Hlape u smjeru Dobrinja. Prolazimo kroz Sveti Vid Dobrinjski i spuštamo se kratko do grada Dobrinja gdje nam se pruža lijep pogled na okolinu iz dvorišta crkve. Vraćamo se istim putem do 18,4 km i skrećemo desno u Gostinjac, u smjeru Vrbnika i Risike u koju stižemo nakon 21,8 km. U centru (22,1 km) skrećemo uzbrdo desno te polako ulazimo u Vrbničko polje gdje na 25,1 km skrećemo lijevo i spuštamo se u grad Vrbnik. Iz Vrbnika dižemo se istim putem do Vrbničkog polja na kojem na 30,0 km skrećemo lijevo. Nakon uspona na 31,6 km skrećemo desno i cestom kroz ograđene pašnjake, na 35,5 km skrećemo desno, te na 37,6 km ponovno desno prema Garici. Po izlasku iz sela na 40,0 km skrećemo desno u smjeru Šila i dolazimo u selo Kras (41,7 km). Na 42,5 km skrećemo desno te na 42,9 km lijevo na makadamsku cestu kojim se spuštamo do Svetog Ivana Dobrinjskog (45,0 km). Po izlasku na glavnu cestu (45,9 km), skrećemo lijevo u smjeru Malinske i dolazimo u selo Rasopasno. U selu na 47,6 km skrećemo desno na makadamsku cestu na kojem na 49,0 skrećemo lijevo i dolazimo u selo Sužan (51,0 km). Kod crkve skrećemo lijevo i odmah nakon 30 metara desno na stari seoski put. Strmo se spuštamo prema polju, vozimo se poljem i na 53,2 km skrećemo lijevo, na 54,7 desno, pa na 54,9 km lijevo i na 56,1 km ponovno lijevo. Na 57,6 km izlazimo na Krčku magistralu nasuprot ulazu u Njivice. Skrećemo desno u smjeru Omišlja u koji skrećemo nakon 2 km lijevo i uzbrdo dolazimo u Omišalj (62,1 km) odakle smo krenuli.