Opatijska rivijera

: Starim gradovima Liburnije : Opatijskim zaleđem
: Brdska tura ponad Opatijske rivijere : Kastavskim krajem

OPATIJSKIM ZALEĐEM · stazama zvončara

Iz središta Matulja krećemo starom cestom prema Učki, gdje nakon prolaska kroz Frančiće skrećemo desno prema Lisini. Prolazimo pored Rukavca i na 4,5 km počinje makadamski put. Na usponu do Lisine prolazimo pored starih talijanskih vojarni, a na 9,7 km stićemo do vrha uzbrdice. Nakon 1 km stićemo na raskršće i skrećemo desno prema planinarskom domu, idealnom mjestu za odmor i okrjepu. Od planinarskog doma spuštamo se ravno prema škrapni. Na 12,1 km skrećemo lijevo prateći putokaze i na 13,0 km dolazimo u škrapnu. Tu valja zastati na staroj "šterni" odakle se pruća divan pogled na opatijsko zaleđe. Odmah po izlasku iz škrapne skrećemo desno i starim putem dolazimo do Krive. Skrećemo lijevo, prolazimo Zdemerom i na 16,0 km skrećemo desno prema Kućelima. Tamo odmah po ulasku u selo skrećemo desno te se asfaltnom cestom strmo spuštamo prema Rukavcu. Iz centra Rukavca nastavljamo ravno prema Mihotićima gdje se vraćamo na staru cestu za Učku po kojoj se i vraćamo u centar Matulja.